Vi fortsätter bekämpa rasism med nonsens

 

Bäste Burning4ever,
Du oroar dig för islamiseringen av Europa du. Men har du tänkt på vad som händer när religionen Zlorrrrrg tar över världen?
Mvh/J

 

 

Hej REDEEMERX!
Du vet väl att det här med att vara rasist är en lyx vi rymdhjältar inte har tid med? Vi bekämpar hela arter i norra nebulosan.
Mvh/J

 

Hej SWEHON
Nej, jag har inte förrått min ras. Däremot min art. Varje gång ett djur ätit upp en människa så har jag varit inblandad.
Mvh/J

 

 

 

Bäste GRR!
Jag känner tyvärr inte till "Eurabia". Men jag har förstått att det ska vara en av Duran Durans bästa skivor.
Mvh/J

 

 

(ett äkta husförhör)

 

Hej LASTPICKTHEFLAG!
Oroa dig inte över islamiseringen av Sverige. På den yttersta dagen kommer den sista striden stå mellan syntare och hårdrockare!
Mvh/J

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0